Pomoc

Pomocne informacje

Przed wizytą
Nasz zespół fachowców zajmuje się zarówno sprzątaniem, malowaniem, jak i usługami elektrycznymi, hydraulicznymi, drobnymi naprawami i montażem mebli. Jesteśmy także serwisem zmywarek, pralek, piekarników, płyt grzewczych czy lodówek. Naprawiamy również komputery stacjonarne i laptopy. Wykonujemy drobne remonty lokali prywatnych i komercyjnych, odświeżamy i wyposażamy. Prace nad instalacjami gazowymi przeprowadzamy wyłącznie podczas montażu sprzętu AGD. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zarezerwuj wizytę specjalisty, a my skontaktujemy się z Tobą jeżeli nie będziemy w stanie rozwiązać Twojego problemu.
Tak (wybrane specjalizacje) - pamiętaj jednak, że nasze call center zajmuje się tylko umówieniem wizyty, bez ustaleń technicznych. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skorzystaj z naszego adresu e-mail: kontakt@handypartner.pl
Masz pewność, że przyjedziemy. Nasi fachowcy każde zlecenie traktują poważnie, a wiadomość SMS którą otrzymasz po rezerwacji wizyty jest gwarancją przyjazdu naszego pracownika.
Tak, świadczymy usługi sprzątania w całej Polsce. Skorzystaj z formularza do umawiania wizyt, wybierz dogodny dla Ciebie termin, a zobaczysz koszt usługi sprzątania dla Twojego lokalu.
Lata doświadczenia przy podobnych zleceniach utwierdziły nas w jednym – damy sobie radę. Do każdego zlecenia oddelegowywany jest fachowiec, który specjalizuje się w danej dziedzinie. Pamiętaj jednak, że nie wszystkie awarie i usterki możemy rozwiązać podczas pierwszej wizyty. Wynika to jednak nie z braku kompetencji fachowca, a konieczności zamówienia części do wymiany lub bardziej czasochłonnego zlecenia.
W momencie umówienia wizyty otrzymujesz dostęp do wizytówki fachowca. Jeśli sposób realizacji zlecenia będzie Ci odpowiadał, w przyszłości możesz korzystać jedynie ze sprawdzonych przez Ciebie fachowców.
Oczywiście, że tak. Każdą wizytę możesz odwołać do 2 godzin przed terminem za pomocą kodu, który wysyłamy w wiadomości SMS potwierdzającym termin wizyty. Wizytę fachowca odwołasz pod adresem https://rezerwacja.handypartner.pl/odwolaj korzystając z prywatnego kodu.
Tak, wszelkie informacje o gwarancji na wykonywane przez nas usługi znajdują się w naszym regulaminie. Większość wizyt posiada miesięczną gwarancję od dnia wykonania zlecenia. Pamiętaj, że gwarancja obejmuje to samo miejsce, zakres oraz koszt przeprowadzanych prac. Gwarancja obejmująca materiał oraz części zamienne jest natomiast zależna od warunków producenta lub dystrybutora.

Koszt pracy fachowca budzi największe wątpliwości i wcale się temu nie dziwimy. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby każde zlecenie wykonane zostało najszybciej, jak to możliwe. Staramy się, aby najwyższy poziom dokładności i profesjonalizmu towarzyszył szybkości realizacji. Większość przeprowadzanych przez nas napraw i montażów kończy się już podczas pierwszej wizyty. Jeśli planujesz montaż małego sprzętu np. lamp i gniazdek lub usuwanie awarii instalacji elektrycznej, możesz być bardziej niż pewny, że zamkniemy się w jednej godzinie.

Większa ilość zadań podczas jednej wizyty, konieczność wyjazdu po zakupy czy wyższy poziom skomplikowania awarii to czynniki, które niezależnie od nas wydłużają czas realizacji zlecenia. Pamiętaj jednak, że czas wyjazdu po zakupy nie jest liczony jako czas pracy fachowca, a jego koszt wynosi zawsze 69 złotych.

Gwarantujemy, że każdy pracujący w naszym zespole fachowiec działa według znanego Tobie wcześniej cennika lub wyceny. Nie uświadczysz żadnych dodatkowych kosztów.

Tak, po zakończeniu wizyty faktura przyjdzie do Ciebie na wskazany w formularzu adres e-mail oraz numer telefonu w formie wiadomości SMS. Firmy, które zdecydowały się na udział w programie współpracy abonamentowej otrzymują dostęp do zbiorczego panelu z fakturami.
Robimy wszystko co w naszej mocy. Jakiekolwiek spóźnienia skutecznie obniżają całościową efektywność naszego zespołu. Działamy w oparciu o punktualność, a według statystyk spóźnienia dotyczą jedynie ok. 9% wszystkich wizyt. Wszelkie spóźnienia są najczęściej skutkiem umówienia wizyty podczas potencjalnych szczytów komunikacyjnych oraz trudności podczas realizacji zlecenia poprzedzającego Twoją wizytę. Nie martw się jednak, o wszystkich spóźnieniach poinformujemy Cię z odpowiednim wyprzedzeniem.
Wizytę możesz umówić przez Internet, wypełniając formularz na stronie https://rezerwacja.handypartner.pl
W większości przypadków dojazd do klienta jest bezpłatny. Niekiedy wizyta wiąże się z dodatkową opłatą za dojazd w obrębie miasta, szczegółowe informacje na ten temat są widoczne zawsze w trakcie rezerwacji usługi.
Tak, nasza oferta jest skierowana między innymi do firm, spółdzielni, budynków komercyjnych oraz zarządców najmu.
Bez problemu możesz odwołać wizytę bez żadnych konsekwencji do 60 minut przed jej rozpoczęciem. Po tym czasie rezygnacja wiąże się z opłatą zgodną z cennikiem.
Oczywiście, nie stanowi to dla nas problemu. Powiadom nas o tym fakcie podczas rezerwacji usługi.
Jeśli chcesz zmienić termin wizyty, kliknij w podany link: https://rezerwacja.handypartner.pl/zmien-termin i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Status części sprawdzisz pod adresem: https://rezerwacja.handypartner.pl/status. Wystarczy, że podasz numer wizyty, który znajduje się na fakturze lub w wiadomości SMS potwierdzającej wizytę.
Wizytę odwołasz klikając w podany link: https://rezerwacja.handypartner.pl/odwolaj. Aby anulować wizytę, należy podać kod z wiadomości SMS potwierdzający usługę
Jesteśmy do Twojej dyspozycji siedem dni w tygodniu, dlatego bez problemu umówisz termin również na weekend.
W przypadku większości specjalizacji oferujemy błyskawiczne terminy, nawet na ten sam lub kolejny dzień, dlatego bez trudu umówisz wizytę w przypadku nagłych, niecierpiących zwłoki awarii.
Nie. Koszt części zamiennych zostanie doliczony do podstawowej ceny usługi. W przypadku, gdy fachowiec nie posiada przy sobie części niezbędnej do naprawy, nie obędzie się bez drugiej, odrębnej wizyty. Może nastąpić także konieczność wyjazdu na zakupy, w tym przypadku należy liczyć się z dodatkową opłatą w wysokości 69 złotych.
Kliknij na przycisk „Wybierz termin”, który znajduje się w prawym górnym rogu na naszej stronie. Następnie wybierz „Umów nową wizytę” i wypełnij poszczególne pola zgodnie z zaleceniami. Zajmie Ci to zaledwie 2 minuty!
Obecnie obsługujemy ponad 100 miast na terenie całej Polski oraz ich okolice w promieniu do 15 km.
Obecnie oferujemy abonament rozszerzony, premium oraz maksimum. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Cennik”.
Zapewniamy szeroki wachlarz usług. Oferujemy między innymi usługi elektryczne, hydrauliczne, remontowe, ślusarskie, serwis AGD, prace konserwatorskie oraz utrzymanie zieleni. Stale rozszerzamy naszą ofertę, dlatego zachęcamy do regularnego śledzenia zakładki „Usługi” na naszej stronie.
W trakcie wizyty
W większości przypadków – tak. Z miesiąca na miesiąc terminale otrzymuje coraz większa liczba naszych fachowców. Mimo to, awaria lub wymiana terminala może utrudnić płatność kartą, dlatego wszystkie dostępne formy płatności zobaczysz już podczas wypełnienia formularza. Firmy z panelem partnera mogą również opłacać usługi przelewem.
Tak, zezwalamy na płatności przelewem. Firmy z panelem partnera mogą liczyć na płatność przelewem bez dodatkowej akceptacji, jeśli materiał nie przekracza kwoty 500 złotych. Od osób fizycznych wymagamy akceptacji przed wizytą. Jeżeli jesteś najemcą mieszkania, a koszt naprawy pokrywa właściciel – prosimy o kontakt telefoniczny, aby właściciel sam potwierdził zobowiązanie do zapłaty przelewem.
Jeśli jesteś pewien co do potrzebnych materiałów – oczywiście, że możesz. Mimo to, oferujemy wyjazd na zakupy materiałowe przez naszego pracownika. Fachowiec ma w takiej sytuacji możliwość oceny zapotrzebowania. Koszt wyjazdu jest zryczałtowany.
Rozpoczęcie wizyty oznacza naliczenie kosztów jednej rozpoczętej godziny wizyty, który odpowiada kosztowi zamieszczonemu w cenniku. Niezależnie od tego, czy wizyta została zakończona w 60 minut, czy 15 minut, czy nastąpiła tylko diagnoza lub wycena - minimalna opłata za pierwszą godzinę zostaje taka sama. Koszt wizyty serwisanta AGD jest ryczałtowy, a bardziej skomplikowane usługi wymagają wyceny.
Cennik każdej usługi zobaczysz w momencie wybierania terminu. Zależnie od usługi może to być rozliczenie godzinowe, ryczałtowe lub wycena z tolerancją +/- 10%.
Niezależnie od długości zakupów, za wszelkie wyjazdy po materiały płacisz jedną, ryczałtową cenę usługi za zakupy. Czas zakupów nie jest liczony, natomiast przy dużych gabarytach np. bojlery lub grzejniki, mogą wystąpić dodatkowe opłaty za wyjazd na zakupy.
Oczywiście, że tak. Zawsze masz możliwość połączenia kilka usług z tej samej specjalizacji w jedną wizytę. Nasi fachowcy zajmują się wyjątkowo szerokim zakresem usług, ale dla pewności udostępniamy klientom spis specjalizacji konkretnego fachowca. Jeżeli wiesz, że potrzebujesz usług hydraulika i elektryka za jednym razem, wybierz usługę „elektryk+hydraulik+złota rączka”.
Jeżeli pracownik nie ma w kalendarzu kolejnej wizyty – tak. Jeśli jednak brakuje mu wolnego terminu, zaproponuje kontynuację wizyty kolejnego dnia. Nie martw się jednak, suma kosztów pozostanie bez zmian, a my nie pobierzemy opłaty za pierwszą godzinę dwukrotnie.
Po wizycie
Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji udzielanej na nasze usługi znajdziesz w regulaminie. W skrócie jednak, otrzymujesz miesięczną gwarancję na każdą usługę. Pamiętaj, że gwarancja obejmuje to samo miejsce, zakres oraz koszt prac. Gwarancja części zamiennych i materiałów jest natomiast zależna od dystrybutora lub producenta.

Zdarzyło się, że awaria sprzętu wróciła lub wykonane przez naszego fachowca zadanie wymaga poprawek? Umów wizytę reklamacyjną. Umówienie takiej wizyty jest proste i zostało pozbawione zbędnych i skomplikowanych procedur. Wejdź na podstronę reklamacji i wpisz numer swojej wizyty. Znajdziesz go w wiadomość SMS z fakturą. Następnie, wybierz dogodny dla Ciebie termin ponownej wizyty. Pamiętaj, aby dokładnie opisać problem i datę pierwszej wizyty.

Wizyty reklamacyjne muszą jednak spełnić kilka warunków. Gwarancja na nasze usługi obejmuje jedynie to samo miejsce, zakres oraz koszty pracy. Jeśli montaż baterii spowodował wyciek – możesz skorzystać z wizyty reklamacyjnej. Jeśli jednak kilka tygodni temu naprawiliśmy u Ciebie awarię instalacji hydraulicznej, a wyciek pojawił się w innym miejscu, awaria może nie podlegać gwarancji.

Serwis sprzętu AGD np. lodówek, pralek, zmywarek czy piekarników objęty jest gwarancją jedynie w przypadku pojawienia się takiego samego problemu lub powikłań po naszej wizycie. Zwróć jednak uwagę, iż pracownik może poinformować Cię o możliwości awarii innego elementu urządzenia po naprawie, na którą i tak się zdecydowałeś. Jeśli podczas wizyty reklamacyjnej okaże się, że awaria dotyczy zupełnie innej części, wizyta z montażem nowego elementu będzie płatna w normalnej stawce. Zapewniamy, że klient nigdy nie ponosi kosztów większych niż koszt dwóch wizyt + koszt części, gdy obie wizyty spowodowane są koniecznością sprowadzenia części.

Nasza gwarancja nie dotyczy również elementów, na których wymianę klient się nie zdecydował. Wszelkie rozdzielnie elektryczne, baterie oraz zawory po pewnym czasie od naprawy mogą wymagać wymiany na nowe.

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, czy warto zgłaszać się z prośbą o wizytę reklamacyjną, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@handypartner.pl. Udzielimy Ci tam wszystkich potrzebnych informacji, a przed umówieniem wizyty reklamacyjnej fachowiec skontaktuje się z Tobą w celu wyjaśnienia problemu.

Link do pobrania faktury otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail oraz numer telefonu zaraz po zakończeniu wizyty. Firmom, które wybrały formę partnerstwa udostępniamy panel, który zawiera wszelkie faktury oraz protokoły z wizyt.
Nie jest to żaden problem. Napisz do nas pod adres kontakt@handypartner.pl, podaj numer swojej faktury, adres oraz datę wizyty. W wiadomości na adres e-mail wskaż, które dane powinny zostać zmienione. Pamiętaj, że z uwagi na przepisy prawa nie możemy zmienić faktur wystawionych na osoby fizyczne w faktury wystawione na firmę. Zwróć uwagę na to, że cenniki dla firm i osób fizycznych różnią się od siebie.
Jeśli spodobał Ci się sposób działania poprzedniego fachowca, masz możliwość umówienia go na kolejną wizytę. Aby to zrobić, zachowaj numer zlecenia z wiadomości SMS z fakturą, a następnie umów wizytę pod adresem umów ponownie. Jeśli fachowiec nie będzie miał wolnego terminu, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@handypartner.pl, a spróbujemy znaleźć dogodny dla Ciebie termin.
Po każdej wizycie wysyłamy specjalną wiadomość, w której prosimy Cię o ocenę fachowca. Wystarczy, że odpiszesz na nią oceną od 1 do 6, gdzie 6 oznacza najlepszą ocenę fachowca. Zwracamy szczególną uwagę na zadowolenie klientów, dlatego bieżąco weryfikujemy wszystkie oceny. Dzięki powyższemu systemowi możemy się natomiast pochwalić faktem, iż około 95 na 100 klientów ocenia naszych fachowców na najwyższą ocenę.
Skorzystaj z numeru dostępnego w dziale kontakt lub adresu kontakt@handypartner.pl

Nie jesteśmy w stanie tego przewidzieć. Drugie wizyty występują głównie podczas serwisowania sprzętu AGD, których przykłady znajdziesz tutaj. Dlaczego zdarza się, że druga wizyta jest płatna?

Każdy z naszych fachowców przyjeżdża do klienta z zapasem najpopularniejszych części. Są to części, na które zapotrzebowanie wystąpiło co najmniej dwa razy w przeciągu ostatnich kilkuset wizyt. Zdarza się jednak, że część nie jest dostępna, a my zaczynamy proces organizacji potrzebnego materiału. Jak odbywa się proces zamówienia części?

  1. Fachowiec składa zamówienie w systemie.
  2. Koordynator składa zapotrzebowanie na materiał do dystrybucji.
  3. Dystrybutor zamawia towar u producenta lub sprowadza go ze swojego
  4. magazynu centralnego.
  5. Paczka z materiałem wysyłana jest do fachowca.
  6. Pracownik odbiera paczkę z częściami przed wizytą.
  7. Fachowiec odwiedza klienta podczas drugiej wizyty i wymienia wadliwą
  8. część.

Zdarza się, że przed wymianą części nie jesteśmy w stanie wykryć innej awarii. Jeśli po wymianie wadliwej części pojawi się inny problem, ponosimy koszty błędnej diagnozy i zamawiamy kolejny materiał. Pamiętaj również, iż na skuteczną naprawę udzielamy 3-miesięczną gwarancję.

Prawdę mówiąc, druga wizyta jest dla nas o wiele bardziej wymagającym wyzwaniem. Z uwagi na koszty i czas, który poświęcamy przy takim zabiegu, staramy się, aby nasi fachowcy przyjeżdżali do klientów z pełnym wyposażeniem.

Jeśli jednak druga wizyta jest nieunikniona, jej koszt znajdziesz w naszym cenniku. Pamiętaj, że podczas drugiej wizyty doliczany jest jedynie koszt części, nie czynności związanych z jej zamówieniem.

W przypadku sprzętów profesjonalnych nie jesteśmy w stanie ocenić czy konieczne będą ponowne wizyty w celu kompleksowego usunięcia usterek.

Wystawiamy wyłącznie faktury w formie elektronicznej.
Termin płatności dla firm z kontem partnera wynosi zwykle 7 dni. Istnieje jednak możliwość uzyskania akceptacji na płatności do 30 dni od wykonania usługi. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami.
Wystawiamy wyłącznie faktury VAT po wykonanej usłudze.
Nie ma możliwości płatności ratalnych.
Oczywiście. Przy jednorazowej wizycie dane do faktury podaje się w formularzu rezerwacji, a w przypadku stałej współpracy w udostępnionym przez nas panelu.
Postaramy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Masz inne pytania?

Bez względu na to, czy pytanie dotyczy współpracy abonamentowej (niższa cena za usługi przy opłacie miesięcznej wraz z dostępem do panelu partnera), świadczonych usług, wykonanych już zadań lub jakiejkolwiek innej sprawie - napisz lub zadzwoń do nas.

Masz dla nas więcej zadań?

Super! Uwielbiamy rozwiązywać problemy klientów. Chętnie nawiązujemy współpracę opartą o wiele usług: sprzątanie, obsługa techniczna, kontrole i konserwacja, a także utrzymanie zieleni i wsparcie IT. Możesz na nas liczyć w większości problemów technicznych.

Wypróbuj już dziś

Nie podpisujesz żadnych umów, nie zakładasz żadnych kont - po prostu spróbuj.

Zamów serwis Usługi