Koszt pracy fachowca budzi największe wątpliwości i wcale się temu nie dziwimy. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby każde zlecenie wykonane zostało najszybciej, jak to możliwe. Staramy się, aby najwyższy poziom dokładności i profesjonalizmu towarzyszył szybkości realizacji. Większość przeprowadzanych przez nas napraw i montażów kończy się już podczas pierwszej wizyty. Jeśli planujesz montaż małego sprzętu np. lamp i gniazdek lub usuwanie awarii instalacji elektrycznej, możesz być bardziej niż pewny, że zamkniemy się w jednej godzinie.
Większa ilość zadań podczas jednej wizyty, konieczność wyjazdu po zakupy czy wyższy poziom skomplikowania awarii to czynniki, które niezależnie od nas wydłużają czas realizacji zlecenia. Pamiętaj jednak, że czas wyjazdu po zakupy nie jest liczony jako czas pracy fachowca, a jego koszt wynosi zawsze 69 złotych.
Gwarantujemy, że każdy pracujący w naszym zespole fachowiec działa według znanego Tobie wcześniej cennika lub wyceny. Nie uświadczysz żadnych dodatkowych kosztów.
Zdarzyło się, że awaria sprzętu wróciła lub wykonane przez naszego fachowca zadanie wymaga poprawek? Umów wizytę reklamacyjną. Umówienie takiej wizyty jest proste i zostało pozbawione zbędnych i skomplikowanych procedur. Wejdź na podstronę reklamacji i wpisz numer swojej wizyty. Znajdziesz go w wiadomość SMS z fakturą. Następnie, wybierz dogodny dla Ciebie termin ponownej wizyty. Pamiętaj, aby dokładnie opisać problem i datę pierwszej wizyty.
Wizyty reklamacyjne muszą jednak spełnić kilka warunków. Gwarancja na nasze usługi obejmuje jedynie to samo miejsce, zakres oraz koszty pracy. Jeśli montaż baterii spowodował wyciek – możesz skorzystać z wizyty reklamacyjnej. Jeśli jednak kilka tygodni temu naprawiliśmy u Ciebie awarię instalacji hydraulicznej, a wyciek pojawił się w innym miejscu, awaria może nie podlegać gwarancji.
Serwis sprzętu AGD np. lodówek, pralek, zmywarek czy piekarników objęty jest gwarancją jedynie w przypadku pojawienia się takiego samego problemu lub powikłań po naszej wizycie. Zwróć jednak uwagę, iż pracownik może poinformować Cię o możliwości awarii innego elementu urządzenia po naprawie, na którą i tak się zdecydowałeś. Jeśli podczas wizyty reklamacyjnej okaże się, że awaria dotyczy zupełnie innej części, wizyta z montażem nowego elementu będzie płatna w normalnej stawce. Zapewniamy, że klient nigdy nie ponosi kosztów większych niż koszt dwóch wizyt + koszt części, gdy obie wizyty spowodowane są koniecznością sprowadzenia części.
Nasza gwarancja nie dotyczy również elementów, na których wymianę klient się nie zdecydował. Wszelkie rozdzielnie elektryczne, baterie oraz zawory po pewnym czasie od naprawy mogą wymagać wymiany na nowe.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, czy warto zgłaszać się z prośbą o wizytę reklamacyjną, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@handypartner.pl. Udzielimy Ci tam wszystkich potrzebnych informacji, a przed umówieniem wizyty reklamacyjnej fachowiec skontaktuje się z Tobą w celu wyjaśnienia problemu.
Nie jesteśmy w stanie tego przewidzieć. Drugie wizyty występują głównie podczas serwisowania sprzętu AGD, których przykłady znajdziesz tutaj. Dlaczego zdarza się, że druga wizyta jest płatna?
Każdy z naszych fachowców przyjeżdża do klienta z zapasem najpopularniejszych części. Są to części, na które zapotrzebowanie wystąpiło co najmniej dwa razy w przeciągu ostatnich kilkuset wizyt. Zdarza się jednak, że część nie jest dostępna, a my zaczynamy proces organizacji potrzebnego materiału. Jak odbywa się proces zamówienia części?
Zdarza się, że przed wymianą części nie jesteśmy w stanie wykryć innej awarii. Jeśli po wymianie wadliwej części pojawi się inny problem, ponosimy koszty błędnej diagnozy i zamawiamy kolejny materiał. Pamiętaj również, iż na skuteczną naprawę udzielamy 3-miesięczną gwarancję.
Prawdę mówiąc, druga wizyta jest dla nas o wiele bardziej wymagającym wyzwaniem. Z uwagi na koszty i czas, który poświęcamy przy takim zabiegu, staramy się, aby nasi fachowcy przyjeżdżali do klientów z pełnym wyposażeniem.
Jeśli jednak druga wizyta jest nieunikniona, jej koszt znajdziesz w naszym cenniku. Pamiętaj, że podczas drugiej wizyty doliczany jest jedynie koszt części, nie czynności związanych z jej zamówieniem.
W przypadku sprzętów profesjonalnych nie jesteśmy w stanie ocenić czy konieczne będą ponowne wizyty w celu kompleksowego usunięcia usterek.
Bez względu na to, czy pytanie dotyczy współpracy abonamentowej (niższa cena za usługi przy opłacie miesięcznej wraz z dostępem do panelu partnera), świadczonych usług, wykonanych już zadań lub jakiejkolwiek innej sprawie - napisz lub zadzwoń do nas.
Super! Uwielbiamy rozwiązywać problemy klientów. Chętnie nawiązujemy współpracę opartą o wiele usług: sprzątanie, obsługa techniczna, kontrole i konserwacja, a także utrzymanie zieleni i wsparcie IT. Możesz na nas liczyć w większości problemów technicznych.
Nie podpisujesz żadnych umów, nie zakładasz żadnych kont - po prostu spróbuj.